2010年3月8日星期一

WWM唱K记

今天又到WWM唱K~

一去到竟然还没开门~

就在那里等咯等~

过后开门了就就去唱咯~

我们要的是小房可是他给我们大房~

很好叻~位子大一点了~

拍照拍照~点歌点歌~唱歌唱歌~

可是当致培和志光唱着一半时~

它竟然自己跳去下一首歌了~

我第一个就想到“那些东西”

好怕哦~我还站在点歌机隔壁~

那就是说如果真的有哪些东西~

那它就在我隔壁咯?

就快点跑过去角落那边~

真的好怕~好怕那些东西~

怕它会一直跟着我~

又没有人安慰我~

还一直吓我~很衰的咯~

过后就去PIZZA HUT吃东西~

吃完后就在那里谈谈小学发生的灵异事件~

谈到很开心~

5 条评论:

  1. i think you is really scare that thing. nvm, is that machine got some noob problem only. dun scare la.. the next song: cao chao, me n chun kit also sing like very relax. dun scare, if you no do something cant let ppl know then the thing will come with you. dun worry, you always is a light angel.

    回复删除
  2. at thr y u dun an wei me?angel?=.=

    回复删除
  3. sry.. at that time i really scare but i dun wan show my scare only.. T.T help me

    回复删除
  4. haha~u oso scare o?hahahha~

    回复删除
  5. ya.. me scare too. but i must cooldown, if i scare out, i will cry de. hahaz==

    回复删除